Logotipo NIPE
Logotipo Universidade do Minho

Pessoas

  • Membros integrados

Cláudia Simões

Doutoramento em Estudos Industriais e Empresariais Universidade de Warwick

Publicações

Lages, C R , Piercy, N F , Malhotra, N , & Simões, C (2020)

Understanding the mechanisms of the relationship between shared values and service delivery performance of frontline employees

The International Journal of Human Resource Management, 31(21), 2737–2760 DOI
Nobre, H , & Simões, C (2019)

NewLux Brand Relationship Scale: Capturing the scope of mass-consumed luxury brand relationships

Journal of Business Research, 102, 328–338 DOI
Sarmento, M , & Simões, C (2019)

Trade fairs as engagement platforms: the interplay between physical and virtual touch points

European Journal of Marketing, 53(9), 1782–1807 DOI
Sarmento, M , & Simões, C (2018)

The evolving role of trade fairs in business: A systematic literature review and a research agenda

Industrial Marketing Management, 73, 154–170 DOI

Projectos

O impacto das inovações pedagógicas através do usos de sistemas digitais na qualidade do ensino-aprendizagem

Financiamento: Universidade do Minho

Duração: 2018-02-02 - 2020-03-31

Ensino

Estratégia e Marketing de Novos Produtos Licenciatura
Estudos Avançados de Marketing Doutoramento
Gestão de Marketing Mestrado
Gestão e Marketing do Serviço Mestrado
Marketing Licenciatura
Marketing Licenciatura
Marketing de Serviços Doutoramento
Princípios de Marketing Mestrado
Projecto de Tese Doutoramento

ODS

9. Industria, inovação e infraestruturas
12. Produção e consumo sustentáveis